Click here for Myspace Layouts

Wednesday 23 November 2011

kawan

to my beloved friend athieera,nabilah,intan,sabrina,fasihah,wana,umi,6 cs n bdak 2 yg kenal aku nihhhh..time kaseh sebab korang layan krenah aku yg bermacam macam nie okay......aku x lupe jugak nak cakap i love you allllllllllllllll ......muahhhhhhhhhh.....time kaseh banyak banyak sebab sudi berkawan dengan aku selama 6 taon okayyyyy ...lame tu .........time kaseh banyak banyak...korang maafkan salah silap aku dari hujung rambut hingga hujung kaki  ye...... n tak lupe jugak kat cikgu aku yang tomey tomey time kaseh cikgu sbb sudi mengajar saye dari saye tau A B C je terus saye tau tulis karangan tau mengire n tau segala galanya .....hehehehehehehe.....okay kite sambong balek.....to kawan kawan aku yang baik n cantik n comel jangan sedih sedih yup kite hepi hepi.......nabilah nanti kalau dah masok bbu jangan lupe kan aku k,, athieera kalau dah masok stf jangan lupekan kite okay......n kalau sape yg masok sri rahmat MUNGKIN anda akan berjumpe dgn saye lagi.......coment banyak banyak kat post aku ea......bubye love you all muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bebanyak

No comments:

Post a Comment